Kysymyksiä & Vastauksia

Mistä adressin/korusähkeen tilaus tapahtuu?

  • Tee tilaus: Muistaminen.fi >> 
  • Adressin/korusähkeen tilaaminen ja maksaminen tapahtuvat verkkokauppamme kautta
          (tai sähköpostilla: Adressi >> / Korusähke >>)
  • Emme ota vastaan puhelintilauksia.

Mitä adressi-/korusähketoimitus sisältää?

  • Lähetys sisältää kotimaisen adressikokoisen (A4) taittokortin eli kannen, A3-kokoisen sisälehden teksteilläsi, C4-kokoisen valkoisen kirjekuoren sekä toimituksen kotimaahan tai ulkomaille tavallisena kirjeenä tai pikakirjeenä (pl. sähköiset tuotteet). 

Miten korusähke/suruadressi tilataan, mitä siihen kirjoitetaan, jne.?

Kuka voi tilata verkkokaupastanne adressin/korusähkeen?

  • Palvelustamme voivat tilata kaikki; yksityisasiakkaat sekä yritys- ja yhteisöasiakkaat Suomesta ja ulkomailta.

Painetaanko adressin kanteen tuotekuvissa alakulmassa näkyvä lippu?

  • Ei paineta. Liput ovat kertomassa millä kielellä kansiteksti on adressissa, esim. oheisessa valittu suomenkielinen kansi.
Lähetä kotimainen osanotto helposti netistä hautajaisiin.
Suruadressi: Joutsenen ilta (FIN)

Painetaanko adressiin/korusähkeeseen verkkokaupan otsikot (kirjoita värssy, teksti ja lähettäjä(t), jne.) tai hintatiedot?

  • Ei paineta. Adressin/korusähkeen sisälehteen painetaan vain kyseisiin kenttiin asiakkaan mahdollisesti valitsema värssy sekä asiakkaan kirjoittamat tekstit. Kirjekuoreen painetaan annettu vastaanottaja ja toimitusosoite.
  • Hintoja ei koskaan paineta tuotteisiin.

Miten tilaus maksetaan?

  • Maksaminen tapahtuu turvallisesti pankkien ja luottolaitosten omilla sivuilla, jolloin tiedot on suojattu SSL (Secure Sockets Layer) -suojausjärjestelmällä.

  • Verkkomaksu: Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Visa (Nets), MasterCard (Nets), American Express (Nets), MobilePay).
  • PayPal -tiliä käyttäen.
  • Yritys- ja yhteisöasiakkaille maksutapoina ovat myös Yrityslaskutus tai Kuukausilaskutus. Laskutamme ensisijaisesti verkkolaskuna. Laskutus ei edellytä erillistä sopimusta.
  • Lisätietoa maksutavoistamme: Maksutavat >>

Maksan tilaukseni PayPal-tiliä käyttäen, mihin osoitteeseen adressi/korusähke toimitetaan?

  • Adressit/korusähkeet toimitetaan aina tilauksessa kassalla annettuun toimitusosoitteeseen. Emme huomioi tilaajan PayPal-tilien osoitteita.

Mihin osoitteeseen adressi/korusähke toimitetaan?

    • Vastaanottajan tiedot annetaan kassavaiheessa vastaanottaja ja toimitusosoite -kenttiin (pl. sähköiset tuotteet sekä monilähetystuotteet). Mikäli se jätetään täyttämättä, tilaus toimitetaan tilaajan osoitteeseen.

    Haluan tilata adressin/korusähkeen omaan osoitteeseeni ja toimittaa sen eteenpäin itse. Miten toimin?

    • Täyttäkää kassalla vaaditut tilaajan tiedot (l. osoite, johon haluatte tilauksen toimitettavan) ja jättäkää vastaanottaja ja toimitusosoite -kentät täyttämättä. Näin toimitusosoitteeksi aktivoituu tilaajan oma osoite.
    • Voitte myös lisätä korjauspyyntö-kenttään tiedon, että tilaus on tarkoitettu toimitettavaksi teille itsellenne.

    Onko adressin/korusähkeen jakelu vastaanottajalle mahdollista tilauspäivänä?

    Mitä tilaajan tiedot-kenttiin kirjoitetaan?

    • Tilaajan eli asiakkaan omat tiedot.
    • Järjestelmän vaatimia asiakastietoja ovat sähköpostiosoite (tilaus- ja toimitusvahvistusta varten), etu- ja sukunimi sekä postiosoite, postinumero ja -toimipaikka.
    • Yritystilauksiin lisäksi: Yritysnimi ja y-tunnus.

    Tein tilauksen, mutta en saanut tilausvahvistusta sähköpostiini. Miksi?

    • Varmista ensin, että olet suorittanut tilauksesi loppuun; siirtynyt kassalle, täyttänyt vaaditut tilaajan tiedot, valinnut toimitus- ja maksutavan, hyväksynyt toimituksen ja painanut Tilaa -painiketta sekä suorittanut maksun.
    • Olethan tarkistanut, ettei sähköpostisi ole täynnä sekä tarkistanut sähköpostisi Roskapostit-kansion.
    • Mikäli olette tehneet kuten edellä, mutta ette ole saaneet tilausvahvistusta, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme:
      Ota yhteyttä >>.

    Huomasin tekemässäni tilauksessa virheen/haluan tehdä muutoksen, miten toimin?

    • Ilmoita haluamasi korjaus/muutos selkeästi ja mahdollisimman pian tilauksesta, vastaamalla sähköpostitse saamaasi tilausvahvistukseen.

    Mitä tapahtuu lähetyksille, joiden osoitetiedot ovat väärin/epätarkat?

    Tilaaja sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Emme vastaa virheellisesti tai puutteellisesti asiakkaan antamien toimitustietojen (vastaanottajan nimi, jakeluosoite, postinumero, sähköpostiosoite, jne.), emmekä toimitusten jakelijoiden aiheuttamista viivästyksistä/katoamisista. 

    Lisätietoa toimitustavoistamme: Toimitustavat ja -ehdot >>

    Vastuu toimituksen perillemenosta siirtyy meiltä Posti Oyj:lle arkisin (ma-pe) klo 15.00 tapahtuvan noudon yhteydessä. Lähetysten osoitetiedot luetaan Postin lajittelukeskuksissa koneellisesti. Lajittelun aikana koneet tunnistavat varsin hyvin lähetykset, joissa osoite on puutteellinen, virheellinen tai epäselvä. Postinjakelussa oikea osoite on tärkein tieto, jonka perusteella lähetykset jaetaan.

    Puutteelliset, vanhentuneet tai epäselvät osoitetiedot aiheuttavat usein luonnollisesti lähetyksen viivästymisen, koska nämä lähetykset siirretään suoraan Postin osoiteselvitykseen. Oikean ja ajantasaisen osoitteen merkitys on siksi erittäin suuri, jotta lähetys saadaan vastaanottajalle ajoissa, luvattujen toimitusaikojen puitteessa.

    Mikäli Postin osoiteselvityksessä ei saada selville vastaanottajan oikeaa ja ajantasaista osoitetta (esim. annettu myös epäselvä/epätarkka vastaanottajan nimi, kuten XX:n omaiset, jne.) palautuu lähetys takaisin.

    ULKOMAAT: Lähetysten jakelu ja muu käsittely, kuten osoiteselvitys, edelleen lähetys ja säilytysaika vaihtelevat osoitemaittain. Jos ulkomailta saapuvan kirjeen vastaanottajan osoitetta ei saada selville, kirje palautetaan.


    Jos et löytänyt kysymykseesi vastausta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme oheisella lomakkeella

      • Toimitusajat ja -ehdot löydät: Toimitukset Suomeen ja ulkomaille >>.
      • Asiakaspalvelumme vastaa sähköpostitse, joten kerro asiasi ja anna vastaustamme varten toimiva sähköpostiosoitteesi. 
      • Tarkista, että annat sähköpostiosoitteesi oikein!

    Lähettämiäsi tietoja käytetään yhteyden­otto­pyyntöön vastaamiseen *

    Yhteystiedot

    Paalumedia Oy
    Y-tunnus 0971446-4
    Since 1994

    Asiakaspalvelu: myynti@paalumedia.fi
    www.muistaminen.fi
    0971446-4



    Adressit ja korusähkeet henkilöasiakkaat

    HENKILÖASIAKKAAT

    Onnittelukorusähke

    Onnittelukorusähke

    16,50 €
    Adressi FIN

    Adressi FIN

    16,50 €
    Adressi SWE

    Adressi SWE

    16,50 €
    Adressi ENG

    Adressi ENG

    16,50 €
    Adressi GER

    Adressi GER

    16,50 €
    Osanottokorusähke

    Osanottokorusähke

    16,50 €
    Adressit ja korusähkeet yritysasiakkaat

    YRITYS- JA YHTEISÖASIAKKAAT

    Yritykset, kunnat, kaupungit, järjestöt, urheiluseurat ...
    Personointi logollanne.

    Adressi FIN

    Adressi FIN

    16,50 €
    Adressi SWE

    Adressi SWE

    16,50 €
    Adressi ENG

    Adressi ENG

    16,50 €
    Adressi GER

    Adressi GER

    16,50 €

    Tuotemerkit